lørdag 6. juni 2015

Portretter, med samme bakgrunn.

Alle disse bildene kommer fra pappa si negativsamling med gamle bilder. Og jeg går ut fra at alle bildene er tatt av han. Ingen av personene her er kjente for meg,  men jeg registrerer at bakgrunnen er den samme på alle bildene, og av det slutter jeg at alle bildene sannsynligvis er tatt på samme sted. Kanskje på en skole,  et lærerrom, eller en lærerleilighet på skolen. Og da lurer jeg på: Kan disse bildene være tatt i Salangen?
Dersom noen kan hjelpe med navn på folk,  hadde det vært flott, for det ville også gjøre det enklere å identifisere sted hvor bildene er tatt. Og det kunne forhåpentligvis igjen føre til at man greide å identifisere flere personer.  :-)
Ei ukjent ung dame.
En ukjent mann.

En ukjent ung mann.
Ei ukjent ung dame.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar