søndag 29. mars 2015

Nytt test innlegg: Ukjente folk


Jeg plages fortsatt med utforminga av denne bloggen. Et nytt testinnlegg kommer derfor her. 

Dette er ett av mange filmnegativer som jeg har funnet i pappa si samling av gamle bilder og negativer.  På det første bildet står mi kjære tante Åsta,  pappas søster,  i mellom to for meg ukjente damer. Jeg har likevel en fornemmelse av at damene kan være slektninger av oss. Jeg antar bildet er tatt på slutten av 1940 tallet, men er slett ikke sikker. Landskapet er også ukjent for meg.  Jeg vet at to av pappas søstre besøkte slekt og familie på Hamarøy og i Tysfjord like etter krigen (?) og jeg lurer på om bildene kan være fra dette besøket? 

Kan dette være samme damen som står til venstre på det forrige bildet? 
Og hvem er dette?

Og dette?
Her står tante Åsta til venstre.  De andre er ukjente for meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar